Sunday, December 30, 2007

coping humor

我在她的facebook留了個言

Nicole Chow wrote at 6:51pm

同學仔,

前日本來好想打比你(但好彩冇,因為真係好無聊的)

冇,只係想問你識唔識一個「問米婆」,可以幫我「請」嗰三個迦帕多家教父上嚟,等我可以(再次)「練」死佢地啫……

see,係咪好慶幸冇收到我嘅無聊電話呢? (不過咁好笑嘅嘢,梗係要同你分享吓)

見到我咁低能+無聊嘅一面,證明我真係好stress
(唔信可以問吓我ex-roommate,我考試時的coping method通通極具創意)

發洩到的也應該ok的

好,明天一定要交功課(咁起碼仲有一日假可以放吓)

Forward (fast) - Wall-to-Wall - Write on Nicole's wall

0 回音:

Post a Comment

回音