Sunday, December 7, 2008

stress management

這是我聽別人說的幾個「抗壓反應」的分享:

前組長:會鎖門和不斷檢查門有沒有好好鎖上

某人的妹妹:會倒晒自己的化妝品出來重新整理一番

某創作人:會無啦啦將自己工作枱「變黑」(總之花時間油油);會買些無聊的鎖碎物品回來裝飾客廳、廚房

至於我,我留意自己由讀大學時代已「培養」了一種自娛兼娛人的抗壓反應……會亂講嘢,搞爛gag,扮死蟹(死狀=趴喺地)或死曱甴(死狀=趴喺牆),甚至填詞……

今年,填了這一首:
*************************************
(O Christmas Tree 抗壓版)
O Donavan,托它歸家?(同學舉起O Donavan)(旁:唔係嘛?)
做唔掂都係死撐咋!
O Donavan,托它歸家?(同學再舉起O Donavan)
你講真定講笑咋?
聖誕就應該在家抖吓,咪帶成堆paper咁呀咋
O Donavan,托它歸家?(旁:唉,算吧啦!)
鑑平鑑粗賣比佢喇!(指住Mdiv2同學)

O Pelican,托它歸家?(旁:你又嚟?)(同學舉起Pelican)
薦住個煲係幾靚架!
O Pelican,托它歸家?(同學再舉起Pelican)
你講真定講笑咋?
我勸大家即管抖吓,咪企圖超越你極限
O Pelican,要燒毀它?(旁:咁又唔好咁嘥!)
鑑平鑑粗賣比佢喇!(指住Mdiv1+MCS1同學)
*************************************

如果你係中神同學但笑唔出,咁你應該比我更stress……

0 回音:

Post a Comment

回音